Jobbe hos oss?

Hos oss dyrker vi lagfølelsen og et sterkt fagmiljø. Nye impulser gjør oss bedre, derfor er vi alltid på jakt etter nye og kloke hoder til teamet vårt. Tror du på at godt arbeidsmiljø skaper verdier? Da vil vi veldig gjerne prate med deg!

 

 

Husk!

Om du ikke finner ledige stillinger som passer for deg akkurat nå, men allikevel tenker at vi kunne vært en god match, så send oss gjerne en åpen søknad.

Vi er alltid klare for en kaffeprat med de rette folka! Du når oss på hei@amhuset.no.

 

Dette får du hos oss

Hvis du vil jobbe med oss kan vi love deg en travel og innholdsrik hverdag, der du bruker tiden din på å legge til rette for gode prosesser som skaper et godt arbeidsmiljø for andre. Vi synes vi har verdens mest meningsfylte og givende jobb, siden vi får bidra til sunn organisasjonshelse hos alle våre fantastiske kunder.

Som ansatt får du også:

  • En fleksibel hverdag. Vi har full tillit til at alle våre ansatte gjør jobben sin maksimalt, og er derfor «hands off» i hverdagen.

  • Friske og fornøyde ansatte trenger fritid uten å tenke på jobb. Etter hektiske perioder oppfordrer vi derfor til å bruke timene du har opparbeidet deg for å samle overskudd.

  • Vi gir deg de verktøy du trenger for å komme raskt i gang med jobben. Om det er full rigg til hjemmekontor, eksterne kurs eller en intern mentor, så ordner vi det.

  • Faglig utvikling. Vi har felles fagdager, og hver enkelt ansatt har sin egen kurskonto slik at de årlig kan oppdatere seg innen selvvalgte fagområder.

 

Vil du bli vår nye yrkeshygieniker?

Som en helhetlig leverandør av bedriftshelsetjeneste er yrkeshygiene viktig for oss. Profesjonell yrkeshygiene bidrar til et forsvarlig arbeidsmiljø og beskytter arbeidstakere mot skade og sykdom.

Med målrettede tiltak og tilpasset informasjon reduserer vi sannsynligheten for uønskede hendelser, og bidrar til en sunn organisasjonshelse.

For å styrke vårt tilbud innen yrkeshygiene søker vi nå deg som er sertifisert yrkeshygieniker, eller som har erfaring med kjemisk eller biologisk arbeidsmiljø. Vi tror du er en prosjektleder av natur, du tar god service som en selvfølge, og kommer godt overens med de fleste. Akkurat som oss er du opptatt av å spille kollegaene dine gode, og du trives best i et arbeidsmiljø der du får lære og utvikle deg i hverdagen.

Vi er opptatt av å finne de rette folka, men som yrkeshygieniker er det en stor fordel om du i tillegg til å være handlekraftig, nysgjerrig og ha høy arbeidskapasitet har følgende kompetanse:

  • Høyere utdanning på minimum bachelornivå innen tekniske- eller naturvitenskapelige fag

  • Erfaring med- eller interesse for BHT, HMS-arbeid og/eller organisasjonshelse

  • Ambisjon om å skaffe- eller opprettholde sertifisering som yrkeshygieniker

Høres dette ut som deg? Da håper vi du tar kontakt på hei@amhuset.no og forteller oss litt om deg selv og hvordan din bakgrunn kan være nyttig i rollen som yrkeshygieniker.

 

Prosjektlederhode med hjerte for helse?

Nå kan du være med å påvirke hvordan folk har det på jobben, noe vi kaller å bidra til sunn organisasjonskultur i arbeidslivet.

Hos oss er kunden i senter for alle våre aktiviteter – det er i dette teamet våre kunders behov defineres og gode prosesser med kunder gjennomføres. Så setter vi fart på prosesser og leveranser enten det er HMS arbeidet, BHT, organisasjonsutvikling eller ledelse. Vi har ansatte fra de fleste fagområder knyttet til god organisasjonshelse. Vår grunntone og holdning er positiv, og vi tror at friske bedrifter lever lenge. 

Vår visjon er; arbeidsmiljø som skaper verdier – verdier her betyr både kommersielle, samfunnsmessige og menneskelige verdier.

Dine ansvarsområder:

  • Ansvar for vår kundeportefølje – både de kundene vi allerede har og liker godt, og nye vi ønsker oss. Dette gjør du sammen med resten kundeansvarlig teamet.

  • Kartlegging og analyse – sørge for skreddersydd BHT for et best mulig arbeidsmiljø. Her vil du kunne trekke på hele bredden av kompetanse vi har hos oss.

  • Prosjektansvar – sørge for at kunden får det de trenger og forventer til avtalt tid. Vi liker å lage forutsigbare planer som er forståelig for alle involverte.

  • Koordinering av oppgaver og de teamene som internt er involvert i leveransen. Kundens behov og bestilling er viktig for oss.

  • Faglig fokus, nysgjerrighet og utvikling. Vi liker å være i forkant av våre kunders behov, det gjør oss trygge på leveranser.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning – gjerne innen noen av våre tjenesteområder, og helst medisin eller sykepleier utdanning.

  • Erfaring med prosjekt- eller kundeansvar, eller en tilsvarende rolle som krever god struktur og evne til koordinering.

  • Vant med digitale verktøy og lav terskel for å ta i bruk nye IT-løsninger.

Vi har lyst til å ha flere kollegaer i kundeansvarlig rollen, men gjerne med medisinsk bakgrunn som lege eller sykepleier. Som kundeansvarlig vil du jobbe tett med alle medarbeidere. Rollen er navet i vår organisasjon og den som helhetlig ser kundenes behov. Vi tror du har erfaring med mennesker og koordineringsoppgaver, at du har innsikt i hvordan organisasjoner fungerer, og at du er trygg i situasjoner der du på egen hånd jobber med- eller hjelper mennesker. Du har en oppriktig interesse i menneskene du jobber med, du bygger raskt tillit og er raus med egen kompetanse. I tillegg bør du ha kapasitet til å lytte, stille spørsmål og kunne foreslå å iverksette tiltak basert på den innsikten du tilegner deg. For deg er ingen utfordring for stor eller for liten – du er god på å finne løsninger og har en utpreget «vi finner ut av det»-holdning.

Personlige egenskaper:

  • Du er på og får ting gjort. Du er kjapt på ballen, proaktiv og svarer raskt.

  • Du er en relasjonsbygger som tar godt vare på de båndene du har. Både personlig og profesjonelt.

  • Du er analytisk og reflektert. Du stiller de rette spørsmålene og er alltid nysgjerrig på å lære noe nytt.

  • Du får mye gjort når du har mye å gjøre – og du har strukturen som må til for å få en travel hverdag til å fungere.

  • Du tar raskt til deg ny kunnskap og anvender den i praksis.

  • Du jakter alltid de beste løsningene og har et øye for kontinuerlig forbedring.

  • Du kommuniserer med tydelighet og varme både muntlig og skriftlig.

Høres dette ut som deg? Da håper vi du tar kontakt på hei@amhuset.no og forteller oss litt om deg selv og hvorfor du kunne tenke deg å jobbe sammen med oss. Du kan også sende søknad og cv til: rekruttering@karing.no – Merkes: Kundeansvarlig – Arbeidsmiljøhuset. Søknadsfrist: 20. august 2023

For mer informasjon om stillingen kontakt Arbeidsmiljøhusets rekrutteringspartner Marit-Helen Kåring på telefon: +47 907 45 669 eller e-post: marit-helen@karing.no





 

Er du vår nye lege?

Ønsker du en fleksibel og givende jobb der du bidrar i et forebyggende helsearbeid? Nå søker vi lege med erfaring fra arbeidsmedisin/allmennmedisin til å styrke vårt brede fagmiljø.

Du trenger ikke ha erfaring med bedriftshelsetjeneste for å bry deg om organisasjonshelse. Det handler i bunn og grunn om å opprettholde sunne forhold slik at folk trives og blir i jobben sin. Slik bidrar vi også til lønnsomme organisasjoner som vokser, og som kan ha fokus på et godt miljø for sine ansatte.

Som lege hos oss får du en svært fleksibel hverdag. Du er selv med på å bestemme stillingsbrøk og belastning, og dine konsultasjoner for kunde vil foregå både fysisk og digitalt.

Klar for en ny og fleksibel arbeidshverdag med en gjeng kompetente og inkluderende kollegaer? Da håper vi du tar kontakt på hei@amhuset.no!